Boka kostnadsfri demo

Häng med oss i våra sociala medier!

Vårt team  |  3 Jul 2025

“Det viktigaste vi gör är att lyssna på kunderna”

Sedan Dénise började hos oss på HR-appen i april 2024 har mycket hänt. En av de första sakerna hon fick ta tag i var att se över hur alla inkommande frågor hanterades för att skapa en tydligare och mer överskådlig struktur.

– Det är först när vi förstår vad våra kunder verkligen behöver som vi kan bygga något riktigt bra, säger Dénise Kennmark, supportansvarig på HR-appen.

Dénise Kennmark har tidigare lång erfarenhet av projektledning från olika stora och medelstora företag. Att se över inkommande frågor och skapa en tydlig struktur passade henne perfekt.

– Vi insåg snabbt att vi behövde en gemensam plattform för support. Nu har vi en supportportal där alla ärenden hamnar på ett ställe och får en tydlig prioritet.

Inget faller mellan stolarna längre

Den största vinsten är att ingen längre riskerar att bli utan svar. Alla ärenden tilldelas teamet, får en deadline – och följs upp. Kunderna får snabbare och tydligare hjälp.

– Nu när vi samlar allt på en plats så kan vi hjälpa till snabbare och vi kan även se mönster om liknande problem dyker upp. Det ger en bättre support och, i förlängningen, en stabilare plattform.

Bygger ett hållbart system tillsammans

Utöver supporten arbetar Dénise även med utvecklingsarbete för HR-appen. Det görs bland annat genom att samla återkommande förslag och ta fram smarta lösningar som täcker användarnas behov.

En återkommande favorit är HR-appens webbinarium som fått en flygande start med fullsatta tillfällen.

– Vi vill att våra kunder ska känna sig trygga och då är våra webbinarium ett väldigt bra forum för att både visa, lära ut och få återkoppling, berättar Dénise.

Att få vara en del av utvecklingen – och jobba med bra kollegor – är det som driver henne. Och hon har ett tydligt budskap till användarna:

– Hör av er om det är något ni undrar över. Har ni förslag på något som ni vill att vi ska prata mer om på ett webbinarium så skicka inte det till oss. Vi lär oss mer ju mer vi får veta om era behov.

Dénises tre tips till dig som använder HR-appen:

1.  Våga testa! – Det farligaste som kan hända är att du får göra om något.

2.  Skapa ett levande nyhetsflöde – Hör av dig så hjälper vi till att skapa ett nyhetsflöde som ger mer engagerade medarbetare.

3. Delta i våra webbinarier – Håll koll på våra utbildningstillfällen. Där får du lära dig specifika delar, som att skapa egna formulär, hantera dokument eller använda kompetensmatrisen. Boka i tid. Alla har hittills blivit fullbokade.

Några som valt HR-appen